شکایات
اگر از چیزی ناراضی هستی، اول بذار این رو بگیم:
حرفت برای ما مهمه.
ما توی لوسترن سعی میکنیم همهچیز شفاف و درست پیش بره، اما واقعیت اینه که هیچ کاری بینقص نیست. گاهی ممکنه سفارشی اونطور که باید پیش نرفته باشه، توضیحی جا افتاده باشه یا انتظارت برآورده نشده باشه. این صفحه دقیقاً برای همون وقتهاست.
بذار ساده بگیم.
اگر مشکلی وجود داره، بهترین راه حلش اینه که مستقیم با ما در میون گذاشته بشه. نه برای تو دردسر درست میکنیم، نه دنبال توجیههای بیربط میریم. میشنویم، بررسی میکنیم و اگر حق با تو باشه، مسئولیتش رو میپذیریم.
چطور شکایتت رو ثبت کنی؟
از طریق راه های ارتباطی تماس باما میتونی موضوع رو برامون بنویسی.
هرچی دقیقتر توضیح بدی، رسیدگی هم سریعتر و دقیقتر انجام میشه. مثلاً:
-
شماره سفارش
-
مدل لوستر یا آویز
-
توضیح کوتاه از مشکلی که پیش اومده
لازم نیست رسمی بنویسی. همونطور که هست، شفاف و راحت بگو.
بعدش چی میشه؟
پیامت ثبت میشه و توسط تیم پشتیبانی بررسی میشه.
اگر نیاز به توضیح بیشتر باشه، باهات تماس میگیریم. هدف ما اینه که موضوع جمعوجور بشه، نه اینکه کش پیدا کنه.
اصل ماجرا اینه:
اعتماد چیزیه که با حرف ساخته نمیشه؛ با رسیدگی درست ساخته میشه.
اگر جایی کوتاهی شده، حقته که بگی و وظیفه ماست که درستش کنیم.